Pewne marki nadal mają ogromną moc przyciągania – tak właśnie jest z SimCity, której najnowsza odsłona o podtytule BuildIt trafiła kilka tygodni temu do oferty Google Play i Apple App Store. Twórcy opublikowali pierwsze dane dotyczące popularności tego tytułu które, co tu dużo mówić, robią wrażenie.
Studio EA Mobile poinformowało, iż mobilna wersja jednej z najpopularniejszych strategii ekonomicznych została pobrana już ponad 15 milionów razy. Na ten wynik z pewnością wpływ miał fakt, iż gra jest oferowana za darmo (choć rzecz jasna z wszechobecnymi mikropłatnościami).
Ten robiący wrażenie rezultat osiągnięto mimo niezbyt pozytywnych ocen w sieci, które jednoznacznie wskazywały na fakt, iż gra nie spełnia wielkich oczekiwań, jakie wiązano z wkroczeniem tej marki na urządzenia mobilne. Jak widać, magia SimCity sprzed lat nadal skutecznie działa – szkoda, że żerują na niej twórcy gier na tablety i smartfony.
źródło: pocketgamer
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Zainstalowałem, pograłem 3h i odinstalowałem. Niestety bez mikropłatności rozgrywka jest żmudna i powolna. Już wolałbym zapłacić te kilkadziesiąt złotych i grać bez ograniczeń..