Jeszcze kilka lat temu nie do pomyślenia byłaby sytuacja, w której producenci samochodów wykorzystują gry mobilne do szeroko zakrojonych akcji marketingowych. Teraz jest to już możliwe, czego przykładem jest Porsche i Real Racing 3.
Niemiecka firma za pomocą hitowej produkcji studia Firemonkeys zaprezentowała całemu światu swój nowy, luksusowy model – Porsche Cayman GT4, który trafił do gry w formie aktualizacji. Zanim jednak dostaniemy dostęp do tego przepięknego wozu z ponadprzeciętnymi osiągami, będziemy musieli wykonać szereg osiągnięć i misji pozwalających na jego odblokowanie i wykorzystanie w regularnych zawodach.
Trzeba przyznać, że to niezwykle oryginalny i ciekawy pomysł na marketing – w Real Racing 3 codziennie grają setki tysięcy osób, można się więc spodziewać, że wieść o nowym modelu Porsche dotrze do znacznie większej ilości osób niż za pomocą tradycyjnej reklamy. Wykorzystanie efektu skali w tym wypadku wyszło niemieckiemu producentowi zdecydowanie na korzyść.
źródło: venturebeat
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Włoska marka?! To by było Ferrari! Porsche to Niemiecka marka!
Tfu, oczywiście, za bardzo mi to utkwiło w głowie – wielkie dzięki za zwrócenie uwagi, poprawione 😉