Marissa Mayer działa. Skutecznie. Obecna CEO Yahoo! chce doprowadzić do powstania feniksa z popiołów i podejmuje kolejną, dobrą decyzję, która może ku temu doprowadzić.
Na blogu korporacyjnym napisała:
Jasno mówiliście, że chcecie, by Wasza skrzynka pocztowa wyglądała lepiej i cechowała się prostszą nawigacją. Posłuchaliśmy Was.
Nowy interfejs Yahoo! wprowadzony został na wszystkie najważniejsze platformy (iOS, Android, Windows 8) oraz do standardowych, desktopowych przeglądarek internetowych. Design jest fantastyczny. Prosty, funkcjonalny, przejrzysty. I zunifikowany, bo na każdym urządzeniu będzie wyglądać tak samo.
Cieszy też fakt, że coraz częściej przywiązuje się uwagę do dobrych projektów. Osobiście uważam design za jeden z kluczy do sukcesu każdej usługi, niezależnie od tego, czy mamy do czynienia z potężną korporacją, czy z raczkującym startupem.
Niektórzy użytkownicy mogą jeszcze nie widzieć nowego wyglądu poczty. Layout jest wprowadzany stopniowo.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.