Jakiś czas temu Instagram lojalnie uprzedził użytkowników, że aplikacja zacznie niedługo wyświetlać reklamy, ale nie trzeba będzie się ich bać, bo będą nieinwazyjne i eleganckie. Choć reklam jeszcze nie ma, firma postanowiła uchylić rąbka tajemnicy i pokazać, jak naprawdę będą one wyglądały.
Na łamach TechCruncha pojawiły się screeny z Instagramu, które prezentują przykładowe reklamy od znanych firm typu Levi’s czy PayPal. Zgodnie ze wcześniejszymi zapewnieniami, owe materiały reklamowe faktycznie nie sprawiają wrażenia inwazyjnych, a jako że również bazują na zdjęciach, znacznik „sponsored” pozwala użytkownikowi zorientować się skąd pochodzi dana grafika.
Początkowo reklamy będą wyświetlane w aplikacjach użytkowników ze Stanów Zjednoczonych, ale docelowo będą miały z nimi styczność wszyscy użytkownicy Instagramu.
źródło: TechCrunch
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.