Dotychczas nie było problemu z używaniem na iOS-e aplikacji, za które otrzymaliśmy zwrot. Jednak sielanka się skończyła – Apple zablokował tę niekorzystną dla siebie możliwość.
Michael Simmons z Flexibits informuje, że Apple uniemożliwił ponownych instalacji lub aktualizacji aplikacji, za które użytkownik otrzymał zwrot z App Store’a. W momencie podjęcia takiej próby wyświetlany jest komunikat, że dana pozycja nie jest dostępna dla tego Apple ID, została zakupiona przez innego użytkownika lub otrzymano za nią zwrot.
Nieraz można było przeczytać o tym, jak to komuś zdarzało się „naciągać Apple’a” pod kątem zwrotów: użytkownicy pakietami ściągali płatne aplikacje, raportowali w App Store, że dokonane poprzez ich Apple ID płatności nie były autoryzowane, następnie dokonywano pełnego zwrotu poniesionych kosztów na rachunek użytkownika, a aplikacje wciąż były do jego użytku. Co więcej – mógł je reinstalować i aktualizować.
źródło: iPhone hacks
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.