Niepokojących informacji dostarcza firma AdAge. Zdaniem jej tajemniczego informatora Apple przygotowuje się do zaserwowania użytkownikom swojego mobilnego systemu pełnoekranowych reklam iAd.
Przytoczony informator pisze, że koncern z Cupertino wprowadzi mała zmianę w funkcjonowaniu reklam iAd i oprócz zwykłych bannerów pojawią się też pełnoekranowe reklamy wideo. Ich wyświetlanie ma być natomiast odpowiednio dopracowane i tak reklamy będą pojawiały się między różnymi ekranami gier lub aplikacji, np. ukończeniu jakiegoś poziomu w grze, ale przed wyświetleniem wyników.
Nie wiadomo kiedy miałby nastąpić zrzut pełnoekranowych reklam oraz jak bardzo ich stosowanie będzie opłacalne dla deweloperów i samego Apple’a. Najlepszymi sędziami są jednak użytkownicy i jeżeli się okaże, że nagminne stosowanie pełnoekranowych reklam wideo da się nam we znaki, z pewnością deweloperzy zrezygnują z ich stosowania.
źródło: AdAge
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.