Od niedawna po sieci krąży pewne wideo, które idealnie nadawałoby się na oficjalną reklamę Instagramu, mimo że nie ma ono nic wspólnego z producentami tej aplikacji. Zobaczcie jak przy niewielkim wysiłku można stworzyć kapitalny, kilkuminutowy filmik.
Thomas Jullien pobuszował po Instagramie i wydobył z tej sieci 852 zdjęcia pochodzące od różnych użytkowników, następnie je odpowiednio posortował wg tego, co przedstawiają, a na końcu utworzył z nich unikatowy pokaz slajdów. Efekt końcowy jest kapitalny:
Tego typu migawka doskonale obrazuje to, czym w ostatnich latach stała się aplikacja, która z pozoru była kolejną niczym nie wyróżniającą się pozycją służącą prowizorycznemu obrabianiu zdjęć. Dziś Instagram jest zainstalowany jest na przynajmniej 1/3 wszystkich smartfonów na świecie, a popularność serwisu wydaje się nie ustawać.
źródło: iDB
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.