Po raz pierwszy mam przyjemność informować Was o produkcji, która przypomina grę wydaną na stacjonarną konsolę Playstation 3 – LittleBigPlanet. Tworzona jest przez dwie zaangażowane grupy programistyczne, starające się stworzyć tytuł platformowy o niespotykanej dotąd oprawie wizualnej i świetnym trybie dla pojedynczego gracza. Domo: The Journey docelowo trafić na wyłącznie na system operacyjny iOS. Data premiery planowana jest w pierwszym tygodniu lutego, jednakże nie znamy dokładnego dnia i godziny.
Domo: The Journey to dwuwymiarowa gra platformowa o niezwykle cukierkowej grafice – niemniej jest to jej ogromna zaleta. Wątek fabularny nie został przygotowany z rozmachem, ponieważ gracz wcielający się w tytułowego bohatera – Domo – musi uratować swoją najlepszą przyjaciółkę Tashanne, uprowadzoną przez złego i niedobrego, Głodnego Niedźwiedzia. Podczas dłużej podróży wiodącej do celu przemierzymy ponad dwadzieścia pięć przygotowanych dla nas lokacji. Według zapewnień twórców, każdy kolejny poziom będzie stanowił cięższe wyzwanie za sprawą większej ilości ukrytych przeszkód.
Do dyspozycji użytkownika oddano również specjalne power-upy, które przez krótkotrwały okres czasu znacząco powiększą statystyki naszego protegowanego. Ekipa odpowiedzialna za Domo: The Journey chwali się też zjawiskowymi i mocno zróżnicowanymi pejzażami dostępnymi w grze – podobno kunszt grafików jest widoczny już po pierwszym spojrzeniu na ekran urządzenia mobilnego.
My oczywiście o Domo: The Journey powiemy więcej w recenzji, która ukaże się zaraz po lutowej premierze.
Źródło: informacje prasowe
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.