W aplikacji KOLEO od dziś wprowadzono możliwość zapłacenia za bilet kolejowy kartą. Mała rzecz, a cieszy.
W aplikacji KOLEO od dziś wprowadzono możliwość zapłacenia za bilet kolejowy kartą. Od ubiegłego tygodnia czyli od premiery aplikacji, zebrano opinię i zadecydowano, że wprowadzenie nowych metod płatności powinno być pierwszą zmianą w aplikacji.
Aplikacja działa bardzo podobnie do systemu KOLEO. Ma stałe połączenie z profilem pasażera, w którym znajdują się wszystkie bilety. Dzięki aplikacji nie trzeba już korzystać z oddzielnych żeby kupić kilka biletów kolejowych albo zaplanować przesiadkę. Wszystkie połączenia są w jednym miejscu. Aplikacja KOLEO pozwala na zakup wszystkich biletów kolejowych za jednym razem. Każda przesiadka z pociągu do pociągu może zostać zaplanowana i opłacona od ręki. Aplikacja pomaga pasażerowi znaleźć najlepsze połączenie, proponuje zniżki i od razu informuje go o cenie całej podróży.
W KOLEO jest coraz więcej przewoźników. Prócz Arrivy, która dołączyła do systemu we wrześniu, w aplikacji można kupić bilety na pociągi Przewozów Regionalnych, Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, Kolei Małopolskich, SKPL oraz niebawem PKP SKM w Trójmieście. Wkrótce w KOLEO będą dostępne bilety kolejnych przewoźników.
Aplikacja w w wersji 1.1 z obsługą kart jest już w Google Play.
Źródło: informacje prasowe.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.