Twitter zmienia strategię prywatnych wiadomości. Chce być jeszcze bardziej kojarzony, jako serwis społecznościowy.
Twitter stara się robić, co może aby zatrzymać, a nawet przyciągnąć do siebie nowych użytkowników. Jedną z nowych strategii, którą przyjął niniejszy serwis społecznościowy jest zmiana działania wiadomości prywatnych.
New! Direct Messages are more dynamic than ever with read receipts, typing indicators, and web link previews. pic.twitter.com/VEU92V5Gqj
— Twitter (@twitter) September 8, 2016
Nowościami są przede wszystkim znaczniki informujące o tym, czy wybrana osoba zdążyła już przeczytać naszą wiadomość i nas zignorowała alb czy w danym momencie tworzy odpowiedź. Identyczne rozwiązana znajdują się od dawna w Facebook Messengerze czy chociażby iMessage. Wśród zmian pojawił się także podgląd załączanych linków.
Twitter nie poinformował jednak kiedy nowości zadebiutują w serwisie i aplikacjach.
Wydaje się jednak, że przearanżowanie wiadomości prywatnych dosłownie w okno czatu to zbyt późna zmiana. Większość użytkowników Twittera rozmawia ze sobą bezpośrednio w statusach. Inna sprawa to fakt, że na rynku istnieje mnóstwo bardziej popularnych rozwiązań do rozmowy ze znajomymi.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.