KOLEO, czyli system pozwalający planować podróże koleją i kupować bilety różnych przewoźników wprowadziło małe, ale pomocne usprawnienie swoich płatności. Działa już konto KOLEO.
Każdy użytkownik KOLEO otrzymał swój indywidualny numer rachunku bankowego, co pozwala zidentyfikować jego środki w systemie. Konto KOLEO działa jak elektroniczna portmonetka – pieniądze z konta mogą być wykorzystane na zakup biletów w dowolnym terminie. Jest to także odpowiedź na pytania zadawane przez młodszych pasażerów, które nieco zaskoczyły zespół KOLEO – jak mam kupić u was bilet kolejowy jeśli nie mam konta w banku? Zespół jednak znalazł proste rozwiązanie tego problemu.
Dlatego konto KOLEO można zasilić dwoma sposobami. Pierwszy to klasyczny przelew za pośrednictwem banku. Drugi to… możliwość zapłacenia na poczcie. System KOLEO generuje druk z wybraną kwotą, z którym można iść na najbliższą pocztę i przelać gotówkę.
Wystarczy wejść do profilu pasażera czyli kliknąć swoje imię w prawym górnym rogu. Wtedy ukazuje się 6 zakładek, a wśród nich zakładka Finanse. W zakładce widać indywidualny numer konta pasażera i zielony napis doładuj konto. Teraz już wystarczy kliknąć napis, a dalej system podpowiada kolejne kroki żeby zasilić swoje konto. Bardzo proste i przejrzyste!
Gdy pasażer ma już środki na koncie KOLEO to może je wykorzystać do zakupu biletów kolejowych. Trzeba tylko pamiętać, by przelać odpowiednią kwotę – płatność za bilet będzie możliwa wtedy, gdy środki zgromadzone na koncie wystarczą do zakupu.
źródło: informacja prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.