Pierwsze interaktywne reklamy zaczynają pojawiać się na Instagramie. Zdjęcia, które wyświetlają się w nowościach jednak nie przeszkadzają tak bardzo jak może zrobić to wideo sponsorowane, które już niedługo zostanie wprowadzone do samej aplikacji.
To oczywiste, że Mark Zuckerberg chce monetyzować i zarabiać jeszcze więcej na swoim drugim flagowym serwisie. Mam nadzieję jednak, że nie odbije się to kosztem odpływu użytkowników.
Już niedługo Instagram zacznie wyświetlać w naszych nowościach 30-sekundowe reklamy sponsorowane. Przypomnijmy, że normalny użytkownik ma możliwość zamieszczenia zaledwie 15-sekundowego filmu w serwisie. Czy w takim razie 30 sekund to już nie za dużo? Obecnie reklamy wprowadzane są na terenie kolejnych państw takich jak Meskyk, Hiszpania czy Włochy.
Wygląda na to, że Zuckerberg bardzo mocno skupia się na testach nowej funkcjonalności. Niestety reklamy wideo również dotrą do naszego kraju. Nowa „funkcja” Instagrama ma się pojawić już 30 września.
źródło: Instagram
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.