To już jest pewnego rodzaju tradycja – użytkownicy mobilnego systemu Apple’a znowu mają problem z kalendarzem, tym razem w iOS 8.
Poruszony po raz pierwszy we wrześniu problem dotyczący kalendarza w iOS 8 wciąż doskwiera użytkownikom. Co poniektórzy skarzą się, że dodawane przez nich pozycje w kalendarzu, ustawione na określoną godzinę, i tak przestawiają się tak, jakby użytkownik korzystał z uniwersalnego czasu (GMT). Problem prawdopodobnie leży po stronie serwerów, z którego takie usługi jak Gmail czy Microsoft Exchange pobierają informacje o strefie czasowej, zamiast pobierać je bezpośrednio od użytkownika.
Na oficjalnym forum pomocy Apple’a jest wątek, w którym powyższy problem jest przedstawiony – ma on ponad 40 stron i prawie 600 odpowiedzi. Jeden z komentujących, po telefonie do Apple’a, dowiedział się, że inżynierowie już wiedzą o tej niedogodności i pracują nad rozwiązaniem.
źródło: iPhone Hacks
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.