Amerykańska firma eksperymentuje z nowymi algorytmami, które mają wpłynąć na efektywniejsze wyszukiwanie w sklepie z aplikacjami.
Od początku obecnego miesiąca Apple mocno eksperymentowało z nowymi algorytmami, które miały przełożyć się na bardziej inteligentne wyszukiwanie i trafniejsze zwracanie wyników. Nowa funkcjonalność miała dotyczyć głównie pozycji, które od dłuższego czasu zajmowały pierwsze miejsce na liście aplikacji.
Od teraz App Store ma pokazywać użytkownikom również aplikacje, które będą alternatywą dla szukanego przez nas programu. Zadziała to podobnie, jak rozwiązanie obecne od jakiegoś czasu w Sklepie Play. Dzięki temu developerzy aplikacji będą musieli postarać się mocniej, aby przyciągnąć i skupić naszą uwagę wokół swojego dzieła.
Prosty przykład: wyszukując aplikację Instagramu, App Store pokaże nam jej odpowiedniki lub programy stworzone do obróbki zdjęć. Czy to jednak wyjdzie wszystkim twórcom na dobre?
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.