Facebook z impetem wkracza na rynek biznesowy. W App Store pojawiła się aplikacja Facebook at Work, która jest takim zwykłym Facebookiem, ale dla korporacji.
Zamysł stojący za tą aplikacją był taki, aby stworzyć aplikację, która pozwoli użytkownikom biznesowym tworzyć ich własne sieci społecznościowe wśród współpracowników, co ma ułatwić wspólną pracę nad projektami. Oczywiście znajdziemy tutaj takie funkcje jak news feed, funkcję korzystania z grup czy możliwość wysyłania wiadomości.
W zasadzie można by stwierdzić, że Facebook at Work to zwykły Facebook, tylko że nie jest niebieski, nie wyświetla reklam (jeszcze) i jest nieco okrojony z funkcji. Trudno powiedzieć czy aplikacja zyska zainteresowanie ze strony korporacji, jednak wydaje mi się, że dopóki ekipa Zuckerberga nie wprowadzi w niej żadnych możliwości, które są dostępne dla normalnych użytkowników, dopóty zainteresowanie nową aplikacją będzie średnie.
Oczywiście Facebook at Work jest bardzo świeżym produktem, który jest dopiero wnikliwie testowany. Niestety, chcąc się zaopatrzyć w tą darmową aplikację, należy się przełączyć na amerykański oddział App Store’a.
źródło: App Store
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.