Business Insider uzyskał jednoznacznie potwierdzenie od Carolyn Everson, jednego z dyrektorów marketingu Facebooka:
Znajdziemy sposób na monetyzację Instagrama. Nie mogę teraz powiedzieć, kiedy to nastąpi, ale nastąpi na pewno.
Cała sytuacja jest wynikiem przejęcia startupu przez społecznościowego giganta. Kwestia zarabiania na Instagramie była poruszana przez branżę mobilną i udziałowców Facebooka od chwili zawarcia transakcji. Jak przypomina Business Insider, specjaliści giełdowi zakładali, że reklamy pojawią się jeszcze w październiku tego roku. Ale nie.
Bazując na słowach Everson, można spodziewać się, że Facebook skoncentruje się na firmach wykorzystujących Instagram w celach promocyjnych. Duże społeczności śledzące obrazki publikowane przez takie marki, jak Nike, Coca-Cola, MTV czy Starbucks, są świetną, potencjalną grupą docelową.
W gruncie rzeczy ciężko się Facebookowi dziwić. Prawie połowa najbardziej popularnych firm używa Instagrama do reklamowania własnej działalności.
Za darmo.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
straszne że tak wielu używa tej aplikacji – zero prywatności…