Google szykuje małą rewolucję w Gmailu. W najbliższym czasie koncern zmieni nieco sposób, w jaki jego klient pocztowy wyświetla grafiki. Nie trzeba będzie już naciskać denerwującego przycisku Pokaż obrazy aby wyświetlić wiadomość w taki sposób, w jaki utworzył ją nadawca.
Pewnie niejednemu z was znany jest ten przycisk, który wyświetla się przy rozmaitych wiadomościach reklamowych, umożliwiających wyświetlanie obrazków. Dopóki się go nie naciśnie, odebrany mail jest praktycznie nieczytelny. Ma się to zmienić już w przyszłym roku. Google sprawi, że wszystkie obrazy będą automatycznie wyświetlane w wiadomościach.
Każdy tzw. multimedialny mail będzie odpowiednio sprawdzany przez Google’a pod kątem potencjalnych wirusów i jeżeli takie grafiki pomyślnie przejdą testy, użytkownik po otwarciu wiadomości od razu będzie miał przed oczami jej kompletną formę. A jeżeli ktoś jednak postanowi pozostać przy starej opcji i sam będzie chciał decydować o tym, czy chce wyświetlać obrazki w mailach, to w ustawieniach będzie czekała na niego opcja umożliwiająca zarządzanie nowym mechanizmem Gmaila.
Nowy sposób zarządzania grafikami już teraz jest aktywny w przeglądarkowej wersji Gmaila, a aplikacje mobilne otrzymają tę funkcjonalność na początku przyszłego roku.
źródło: phonearena
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.