Międzynarodowa społeczność graczy usłyszała o Vivid Games w momencie premiery Real Boxing. Gra ta charakteryzowała się świetną animacją bokserów oraz rewelacyjną (jak na standardy mobilne) oprawą graficzną. Dziś, w związku z rozpoczynającymi się targami GamesCom w Kolonii, panowie producenci przedstawili kolejną wartą uwagi produkcję – Godfire: Rise of Prometheus.
Omawiany tytuł pozwoli nam wcielić się w tytułowego Prometeusza, który wbrew wszelkim przeciwnościom wyrusza w niebezpieczną podróż, aby zdobyć iskrę boskiego ognia i przekazać ją ludziom. Na jego drodze stają jednak ogromnych rozmiarów przeciwnicy, z jakimi toczyć będziemy długie i wymagające pojedynki. Godfire: Rise of Prometheus jest przygodową grą akcji z kamerą ulokowaną za plecami głównego bohatera. Pierwsze dwa zrzuty ekranu przedstawiają fragmenty z kampanii dla pojedynczego gracza – widać na nich wyraźnie, iż mamy do czynienia z mechanizmem identycznym jak ten znany z Infinity Blade.
W Godfire: Rise of Prometheus główną rolę odgrywa jednak oprawa audiowizualna. Vivid Games pracuje na silniku graficznym Unreal Engine 3, który napędza znaczną część dzisiejszy produkcji wysokobudżetowych. Mając w pamięci poprzednie gry z asortymentu VG możemy być pewni, że tym razem ponownie „wejdziemy” w świat pełen najdrobniejszych detali.
Data premiery? Początek 2014 r. Docelowymi systemami operacyjnymi są Google Android oraz iOS.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.