Wraz z premierą Samsunga Galaxy S III, Koreańczycy uruchomili usługę Music Hub, łączącą w sobie możliwości przechowywania danych w chmurze, sklep muzyczny, oraz internetowe radio i to wszystko skupione w jednym miejscu. Obecnie z usługi korzystać mogą tylko posiadacze wspomnianego flagowca oraz użytkownicy Galaxy Note II, jednak już w najbliższym czasie Music Hub znajdzie swoje miejsce w innych urządzeniach.
Jak informuje wiceprezes Samsung Media Services – TJ Kang – Music Hub znajdzie swoje zastosowanie w telewizorach Smart, większej ofercie smartfonów, tabletów oraz w innych urządzeniach Samsung Electronics – lodówkach czy też systemach audio. Kolejnym etapem będzie udostępnienie aplikacji innym producentom oraz rozszerzenie jej dostępności na większej ilości rynków. W ten sposób firma chce stanąć w szranki z takimi gigantami jak Google czy Amazon, którzy od dłuższego czasu oferują swoim klientom podobne rozwiązania.
Sama usługa jest płatna i w ramach miesięcznego abonamentu w wysokości 9.99 dolarów oferuje użytkownikowi między innymi 100 GB przestrzeni dyskowej w chmurze. Niestety na chwilę obecna nie mamy konkretnych informacji na temat dostępności usługi w naszym kraju oraz urządzeń, które zostaną nią objęte, toteż należy wyczekiwać kolejnych wieści w tej sprawie.
A, tak na marginesie czy ktoś z Was byłby zainteresowany Samsung Music Hub?
źródło: androidauthority
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.