Na jeden dzień Snapchat rozszerza kolekcję swoich wypasionych filtrów, aby przysłużyć się w nobliwym celu.
Patrząc na to, jaka zawartość wypływa ze Snapchata i jakie ma możliwości, trudno nazwać tę aplikację konwencjonalną czy specjalnie przydatną. A mimo to, Snapchat cieszy się ogromną popularnością, którą teraz chce wykorzystać organizacja (RED) działająca na rzecz niesienia pomocy osobom dotkniętym przez AIDS i HIV mieszkającym na obszarach Afryki. Na czym polega akcja?
Obok znanych użytkownikom filtrów dostępnych w aplikacji pojawią się trzy specjalne i wystarczy ich użyć, aby za każdy wysłany Snap z takim dodatkiem organizacja The Bill and Melinda Gates Foundation przekazała 3 dolary na rzecz akcji prowadzonej przez (RED).
Nowe filtry mają się pojawić dzisiaj, w dniu kiedy obchodzimy Światowy Dzień AIDS, a do ich projektowania zaangażowano znanego amerykańskiego komika, Jimmy’iego Kimmela, Tïesto oraz aktora Jareda Leto. Filtry mają się pojawić w aplikacji w południe i jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że pojawią się także w polskiej wersji aplikacji. Ich widoczność jest ograniczona do 24 godzin, dlatego warto dobrze wykorzystać ten czas!
To nie pierwszy raz, kiedy organizacja (RED), którą niemal dziesięć lat temu założyli Bono i Bobby Shirver angażuje świat technologii mobilnej do zaszczytnych celów, ale nigdy wcześniej w akcji nie wziął udział Snapchat. Wcześniej były to Twitter, Vine czy Foursquare.
Ponownie do zbiórki pieniędzy przyłączyło się Apple. W sklepie App Store już teraz pojawiła się specjalna paczka gier od dewelopera Supercell, który w ramach przedsięwzięcia przeznaczy 100% środków z mikropłatności z Clash of Clans, Boom Beach oraz Hay Day na rzecz The Global Fund, a akcja potrwa do 4 grudnia tego roku. Pojawiły się też głosy, że do pokrowców dedykowanych nowym iPhonom dołączą warianty opatrzone nazwą (RED).
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.