Instagram testuje kolejne rozwiązania reklamowe, które już niedługo trafią do użytkowników korzystających z urządzeń Apple.
Instagram zaczął testować w swojej aplikacji elementy sponsorowane, które wykorzystują technologię 3D Touch oraz system płatności Apple Pay. Dzięki 3D Touch użytkownicy urządzeń Apple będą mogli zapoznać się z reklamami i treściami sponsorowanymi w zupełnie nowy sposób. Jeżeli reklama będzie oferowała różne produkty, to mocniejsze wciśnięcie ekranu spowoduje wyświetlenie kolejnego obrazu lub wideo. Swój udział ma tutaj również usługa Apple Pay. Dzięki niej będziemy mogli kupić wszystko to, co pojawi nam się na ekranie. Wystarczą tylko dwa kliknięcia.
Wygląda na to, że Mark Zuckerberg dalej mocno walczy o jak najlepszą monetyzację swojej aplikacji. Warto przypomnieć, że Instagram ma już 400 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie – czy to już wystarczający pułap, aby zacząć czerpać z niego duże przychody?
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.