Instagram to kolejna aplikacja, której Mark Zuckerberg poświęca bardzo dużo uwagi. Tym razem serwis zaczął eksperymentować z ciekawą funkcją.
W zeszłą sobotę w USA użytkownicy Intagrama mogli zobaczyć nową funkcję portalu, która została nazwana jako „Watch Halloween Best Videos”. Po włączeniu odpowiedniego okna, które pojawiło się na samej górze aplikacji otwierał się specjalny banner prezentujący wybrane filmy poświęcone Halloween. Całość funkcji wygląda bardzo podobnie do znanej ze Snapchata zakładki Live Stories.
Takim rozwiązaniem Instagram chce dać oraz ułatwić użytkownikom dostęp do najciekawszych materiałów wideo i zdjęć poświęconych konkretnemu wydarzeniu. Całość pracy ma wykonać specjalny algorytm klasyfikujący i porządkujący treści. Wydaje mi się jednak, że z taką funkcją Instagram idzie w dobrą stronę. W ciągu minuty w serwisie pojawiają się miliony zdjęć, których po prostu nie dalibyśmy przejrzeć. Zgrabne uporządkowanie materiału może jednak sprawić, że chętniej będziemy obserwować to, co dzieje się na co dzień w naszej okolicy.
Nie pozostaje nam nic innego, jak tylko czekać na więcej informacji dotyczącej samej funkcji oraz wprowadzenia jej dla wszystkich użytkowników.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.