Microsoft udostępnił w App Store nowe wersje swoich aplikacji z pakietu Office. Każda z nich została wyposażona w obsługę iCloud, a oprócz tego dodano kilka innych pomniejszych funkcji.
Dzięki wprowadzeniu obsługi iCloud zyskujesz nowe miejsce do przechowywania swoich plików. Wystarczy skorzystać z odpowiedniej opcji w ustawieniach, aby wszystkie dokumenty z Excela, PowerPointa lub Worda były zapisywane w chmurze Apple’a. Ponadto, Word 1.9.2 otrzymał nowe szablony dokumentów, Excelowi 1.9.2 umożliwiono korzystanie z wewnętrznych rozszerzeń, a PowerPoint dostał możliwość importowania zdjęć z systemowej galerii oraz możliwość zarządzania efektem przejść między slajdami.
Nowe wersje Worda, PowerPointa i Excela czekają oczywiście za darmo w App Store. Przypomnę jednak, że aby móc edytować dokumenty przy użyciu tych aplikacji, trzeba wykupić subskrypcję Office 365.
źródło: App Store
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.