W weekend wspominałem Wam o nowych reklamach, które rzekomo miały być testowane przez Instagram oraz użytkowników sprzętu Apple. Okazuje się jednak, że rzeczywistość wygląda trochę inaczej.
Nowe reklamy, które miały trafić do Instagrama opierały się na technologii 3D Touch oraz Apple Pay – tegorocznych nowościach firmy z Cupertino. Dzięki zastosowaniu technologii nacisku użytkownicy mogliby otrzymywać inne formaty reklamowe oraz doświadczać zupełnie innej interakcji z przygotowanymi materiałami. To jeszcze jednak nie koniec. Oprócz reklam, Instagram miałby również wykorzystać system Apple Pay, który pozwoliłby na dokonanie zakupu bezpośrednio z poziomu aplikacji.
Według najnowszych informacji Instagram nie jest jeszcze gotowy, aby w pełni wejść w świat e-commerce. Analitycy twierdzą, że prawdziwa ekspansja tego typu rozwiązań przypadnie dopiero na 2017 rok. Rzecznik Instagrama wypowiedział się na temat plotek dotyczących nowych formatów reklamowych twierdząc, że firma patrzy na handel mobilny od dłuższego czasu. Mimo wszystko reklamy związane z 3D Touch i Apple Pay nie są tym, co jest obecnie testowane w siedzibie firmy.
Nie pozostaje nam w takim razie nic innego jak czekać na kolejne przecieki oraz tym razem potwierdzone wiadomości.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.